Jak reklamovat
Tento Reklamační řád je nedílnou součástí Všeobecných obchodních podmínek společnosti VELOSPORT - TAUWINKL s.r.o., Žerotínovo nám. 38, Přerov, 750 02.
Reklamační řád popisuje postup při uplatnění reklamace zboží pořízeného kupujícím od prodávajícího.
Kupující je povinen seznámit se s tímto Reklamačním řádem a Všeobecnými obchodními podmínkami ještě před provedením objednávky. Uzavřením kupní smlouvy a následným převzetím zboží od prodávajícího souhlasí kupující s tímto Reklamačním řádem.
Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží.
Záruční doba na zakoupené zboží činí 24 měsíců. Bude-li prodejcem záruční doba prodloužena, uvede tuto změnu písemně v záručním listu nebo na dokladu o koupi.
Kupujícímu je doporučeno zboží dodané prodávajícím prohlédnout bez zbytečného odkladu . Převezme-li zákazník zásilku a dodatečně zjistí jakoukoliv neshodu s objednaným zbožím, nebo pokud je zboží nekompletní či poškozené, vytkne tuto vadu prodejci bez zbytečného odkladu.
Objeví-li kupující v průběhu záruční doby vadu zakoupeného zboží, má právo uplatnit reklamaci takového zboží. Tuto vadu musí oznámit neprodleně a bez odkladu. Záruka (odpovědnost za vady prodané věci) se vztahuje na výrobní a technologické vady výrobku, vady materiálů, vady funkce a užitné hodnoty výrobku k nimž je daná věc obvykle používána, a jiné vady které jsou v rozporu s kupní smlouvou.
Za neoprávněnou reklamaci se považuje především zboží, které je :
- reklamované po uplynutí záruční lhůty v den doručení nebo předložení
- mechanicky poškozené
- poškozené neodborným servisním zásahem
- poškozené přírodními živly (voda, oheň, zásah blesku a jiné)
- poškozeno nesprávným použitím v rozporu s návodem k použití nebo jinak, než je běžné u dané věci
Uplatňuje-li kupující reklamaci, doručí reklamované zboží prodejci na adresu VELOSPORT - TAUWINKL s.r.o., Žerotínovo nám. 38, Přerov, 750 02.
Doporučujeme aby reklamované zboží bylo doručeno čisté, v kompletním stavu. Doporučujeme přiložit kopii nákupního dokladu, podrobný popis závady a dostatečné kontaktní údaje kupujícího. Pouze v případech předem dohodnutých s prodávajícím je možné zasláni pouze poškozené součásti reklamované věci (součásti jízdních kol a pod. )
Prodávající vydá kupujícímu písemné potvrzení o tom, kdy byla reklamace uplatněna, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace je požadován, a to emailem bezprostředně po přijetí reklamace. Poté reklamované zboží postoupí reklamaci servisnímu oddělení, kde bude posouzena oprávněnost reklamace, rozhodnuto o způsobu odstranění reklamované vady a následné vyřízení.
Poté bude kupující vyrozuměn o způsobu vyřízení reklamace a vyzván k jejímu vyzvednutí. Vyřízení reklamace proběhne bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění.
Tento reklamační řád je platný od 1. 9. 2024